WA
GYUUuu
95% INFINITE
99.99% WOOGYU

________(•͈⌔•͈⑅)________

((actually dongwoo bias))
☝☝ ._. ☝☝



*don't follow for pretty edit*
~follow for more soft homo~


!! post new fanart weekly !!
but hiatus blogging, sorry.

sssh WOOGYU PORN FANART
@ homona






1/514

free web counter


RBLG | 2
19 Apr 2014
Anonymous asked:
You post only 30% of your works? OMG Why? Please, just spoil WooGyu fans a little more with your fanart. Please.

i will but not now xD those fanarts are either unfinished or im not satisfied with it, if i like the idea enough i dont want to publish it unpolished ;( but maybe ill do an artdump for unfinished scrapped fanarts.

RBLG | 0
18 Apr 2014
Anonymous asked:
'Bad case of loving you' on AFF

ive checked it! from the first few chapters sunggyu sounds pretty young so im not sure the age gap is big? :c i guess i want a fic where the older one posses maturity and responsibility, contrast with the younger ones behavior. not just the difference of their age ಠﭛಠ thank you anon♡

 #but age difference alone is hot tho   #18 vs 35 isnt illegal is it?   #4Idays just posted an age gap single parent sunggyu whoooo 
RBLG | 1
18 Apr 2014
Anonymous asked:
I HAD TO SAY IT ,I keep waiting for your new art :') this week's was tooooooooooooooo pretty ! thank you for sharing !

thanks (even though post less lately!) im happy o///3///o)>

 #now im going to slepe +w+ 
RBLG | 1
18 Apr 2014
Anonymous asked:
Your drawings makes me insane. Really. So amazing ;u;

thank you anon ( ơ ‿ ơ)♡

RBLG | 349
18 Apr 2014

how woogyu get ready for school: by doing each other(’s uniform).
((which is very inconvenient because woohyun will never get past first button of sunggyu’s uniform)).

[larger size img]

 #woogyu   #((jsyk woohyun buttons from top to bottom so gyus uniform is still unbuttoned except the first button and still pantless)))   #the first pic is kinda nice but when i continue it the idea gets lamer ;;   #i didnt copy paste anything except the 3rd pic because its last minute (lol or hours) addition! im so tired   #why would i draw 4 similar drawings that are actually harder than if i draw new piece bcs i have to be consistent????   #does anyone have reference on korean school uniform?   #sunggyus and woohyuns uniform is similar in design and color with my highschool uniform so i just use our uniform as reference.....   #if i draw woogyu porn in highschool AU would it be underage porn?   #i think i wouldnt draw porn until i finish my thesis hopefully i will finish it mid june   #omg the thought of i finish that shit feels unreal it has been haunting me for 2 years?!?   #i know what i want to do after im free   #rewatching animes of my childhood replaying classic rpgs and the ones that i havent play yet ;w; that sounds like paradise   #i cant draw them kissingproperly lmao its so weird   #jcpost 
RBLG | 2
18 Apr 2014

fuckmesungkyu:

is there any fics of woogyu with an age gap? like not 2-3 years, i mean like 10-20 years… if someone knows then pls tell me ;_; id be grateful

 #PLEASE   #i only know some student/teacher fics but the teacher are always pretty young so it doenst count :u   #and this nice new fic that sunggyu is like 15 y/o older than woohyun but he got frozen and ended up 2 years younger   #i want daddy sunggyuuuuuuu   #single parent woogyu is nice as well   #ive tried drawing age gap woogyu but i ended up scraping it ugh ive spent a week drawing that 
RBLG | 0
18 Apr 2014
Anonymous asked:
Can you post the last picture of WooGyu not in 3 blocks, but as a whole one, please. I want to set it as my wallpaper for my laptop.

omg why would you use that for wallpaper ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽ but sorry anon, i do that to cover mistakes i did on woohyun, so i cant… (´m`)

RBLG | 1
18 Apr 2014
lucky7infinite asked:
Hi. Thank God, you're back with new WooGyu drawing. It's amazing, you know. I love your works a lot. Please, don't disappear again.

haha dont worry even though im not online/dont post drawings, i still draw alot. i only post like 30% things i draw n.n thank you so much :))

 #i feel like i cant go to tumblr if dont post new drawing .m. 
RBLG | 0
18 Apr 2014
Anonymous asked:
BLESS UR ENTIRE BEING BLESS U BLESS THIS WORLD I LOVE UR DRAWINGS PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE UR SO GOOD IM GOING TO CRY IDK WHAT IM EVEN SAYING I JUST LOVE U THANK YOU I APPRECIATE U AND TREASURE U

thanks….. anon… O<-<

 #i ran out things to say but im grateful really 
RBLG | 49
18 Apr 2014

amandidi:

i wanted to draw something fluffy hehe

 #not my otp but   #NICE   #where can i find 2gyu or sologyu... um smut 
RBLG | 0
18 Apr 2014
sunfgyu asked:
I LOVE YOU. THAT IS ALL.

thank you ;;;;

RBLG | 0
18 Apr 2014
Anonymous asked:
Do you know of people who draw good myungyeol or wooyeol? Can you recommend please? Ps: I love your fanart.

i only follow sunggyu otp fanartists so i dont know much.. .m. i saw really nice myungyeol fanarts from a myungyeol fanbook but i dont know who the artist is. ive never seen wooyeol fanart before xD sorry anon (´m`) and thank you!

RBLG | 22
18 Apr 2014

kwillsmith:

woollim practicing new problem resolution techniques

 #this is a good idea...   #ho ohoho oho   #i wish i was fluent so i can write something out of this 
RBLG | 145
18 Apr 2014
 #so nice   #someone pls do fake infinite v music show comeback teaseerrrrrr 
RBLG | 9
18 Apr 2014

amandidi:

Like seriously how the hell do you draw chibis hugging « . «

 #problem of the century   #hm they can hug upside down :u